Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Matcht jobs en talent
Kortemark

Boekhoudkundig bediende

A-vaca

Functie omschrijving

Voor een jong, dynamisch, doch ervaren boekhoudkantoor met vestiging in de regio van Kortemark|Staden zijn we op zoek naar een dossierbeheerder die samen met de zaakvoerder en het 4-koppig team de schouders durft te zetten onder hun groeiverhaal.

Het cliënteel van het kantoor onderneemt in zeer gevarieerde sectoren, zowel kleine zelfstandigen als iets grotere ondernemers voelen zich thuis in hun familiale en klantgerichte aanpak.

Als dossierbeheerder sta je op termijn volledig zelfstandig in voor je eigen dossiers. Al naargelang jouw kwalificaties, opleiding en ervaring evolueer je snel tot dit niveau of spring je in eerste instantie bij in andermans dossiers. Er wordt jou de mogelijkheid geboden om je verder te ontplooien en bij te leren in de praktijk en het volgen van relevante opleidingen (intern en extern) wordt gestimuleerd. Je kunt rekenen op een degelijke interne opleiding en permanente bijstand in je dagdagelijkse kantooractiviteiten. Je werk nauw samen met jouw collega's.

Het takenpakket kan o.a. bestaan uit het inboeken van facturen, opmaak van btw-aangiftes, voorbereiding van aangiftes personenbelasting en vennootschapsbelasting, opstellen van jaarrekeningen en jaarbalansen, aangiftes bedrijfsvoorheffing, roerende voorheffing, accijnzen, verrichten van opzoekwerk, ...

Indien de nodige ervaring en maturiteit kan getoond worden, ligt de focus steeds meer op analyses en optimalisatie van resultaten, adviseren en coachen van cliënteel, alsook het afhandelen van fiscale controles.

Je wordt ondersteund door en stemt af met collega’s en/of de zaakvoerder en adviseert de cliënt op verschillende vlakken om zo tot een zo optimaal mogelijk dossier te komen. Je zorgt voor een tijdige en correcte communicatie naar jouw cliënten waarbij je een actieve houding hebt en gedreven bent om dossiers in handen te nemen.

Gewenst profiel

  • Je kunt een bachelordiploma Accountancy-Fiscaliteit of Financiën & Verzekeringen of praktijkervaring voorleggen.
  • Schoolverlaters komen hier ook in aanmerking.
  • Je hebt bij voorkeur minstens een jaar ervaring in een accountantskantoor.
  • Je bent IT-minded en kan dus goed met computerprogramma's overweg.
  • Je bent communicatief, sociaal en leergierig. Je werkt zowel graag in team als zelfstandig.
  • Je hebt er geen problemen mee om telefoons op te nemen of klanten te ontvangen op kantoor.

Arbeidsvoorwaarden

Als dossierbeheerder kom je terecht in een familiaal accountancykantoor, waar samenwerken, communicatie en service hoog in het vaandel gedragen wordt. Je werkt in een mooie, moderne en vernieuwde werkomgeving.

Je werkt 38u/week en hebt recht op 20 dagen verlof. Je werkt van 8u-12u en van 12.30u-16.30u, op vrijdag tot 14.30u (!). Collectief verlof van 14 dagen vanaf 21/07 en 1 week tussen kerst en nieuw.

Naargelang je interesse, is er een mogelijkheid tot doorgroeien of het volgen van opleidingen.

Locatie

Kortemark

Publicatiedatum

22.12.2023

Contactpersoon

Succesjobs

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Roeselare, Izegem
  • Fulltime
  • Finance
Heb je vragen?
Werk telefoon: 051 792 700
(0) 51 792 700
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:

Ben je klaar voor onze frisse, dynamische aanpak? Bel ons!

Onze klanten
Succes BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.